torsdag 5 december 2013

Hinduismen

Idag har vi lånat min frus språkblogg! Här kan ni kolla in länkar för att träna mer engelska och tyska om ni vill.
Jag vill att ni tittar på filmen nedan. Filmen tar cirka 10 minuter och är gjord av Mattias Axelsson. För att ni ska lära er så mycket som möjligt under denna tid vill jag att ni stänger av allt som stör er. Tittar ni i datorn så stäng av mobilen. Ljudlös räcker inte för då vill ni kolla vad som händer när den blinkar! Lyssna gärna i hörlurar. Ha papper och penna redo och anteckna gärna. Pausa och tänk efter - har jag förstått? Har du inte förstått - spola tillbaka och kolla igen. När du tycker att du fattat svarar du på frågorna som finns under filmen. Glöm inte skriva ditt namn så jag kan se vad du svarat.

Lycka till!

John



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar