måndag 13 januari 2014

Tyska 8

Ni ska nu ha hunnit så långt att ni skapat Google drive dokument och delat med mig.
Ni ska ha sett filmen "Die Vorstellung der Kandidaten"
Ni ska ha påbörjat skrivandet av er egen presentation.

Under tisdagens lektion vill jag att ni blir färdiga med presentationerna och filmerna.

Skriv var och en för sig. När ni är klara hjälps ni åt i gruppen att förbättra texterna. Titta på och använd er av mina kommentarer som ni fått direkt i dokumenten. Som sagt, jag ser vem som skriver vad och vem som inte skriver något alls!

När ni fått ok av mig går ni vidare och spelar in filmen. Tänk på att dessa filmer ska publiceras på tävlingsbloggen.

Vad bedömer jag när ni spelar in en film och skriver manus tror ni?

Vi ses imorgon!
Sara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar